Sponsor een prachtig tekstbord

In samenwerking met MillArt Meppel is er een prachtig tekstbord ontworpen. De leidraad op dit bord is het gedicht wat Fleur Bloemen in 2010 heeft geschreven. Met dit gedicht heeft ze destijds een poëziewedstrijd gewonnen. Dit gedicht geeft weer wat pesten doet met iemand. Wij hopen dat dit bord preventief werkt, dat het openingen en ondersteuning biedt tot gesprek. Het onderwerp is pesten, maar ook het omzien naar elkaar.
Pesten is nooit direct zichtbaar, blijft wel een leven lang voelbaar. Zeker in deze tijd met social media kan het een kind 24 uur per dag bereiken.
Wij als Fleur Bloemen Stichting vinden dat dit tekstbord op elke school in Nederland zou moeten hangen. Elke jongere op school zou moeten inzien wat pesten kan aanrichten. Door ons tekstbord wordt het tastbaar. Het bord is 1M bij 1M. De borden worden op keihard kunststof geprint en gelamineerd. Wij zoeken bedrijven die dit tekstbord willen sponsoren zoadat wij dit op scholen kunnen aanbieden. Op iedere school in Nederland zou dit bord op een prominente plek moeten hangen!

Prijs is €99,95 incl. btw en excl. Verzendkosten

info@fleurbloemenstichting.nl

Postadres:
Fleur Bloemen Stichting
Karel Doormanstraat 5
7942 AA Meppel

(Organisatie)naam
E-mailadres
Hoeveelheid borden
Afleveradres
Wilt u het bord zelf aanbieden of laat u dat aan ons over?