Actuele acties

Wij zijn altijd in actie!

Zwartewaterland Helpt

Zwartewaterland Helpt, voorheen Radiomarathon, is een stichting die in het weekend vóór kerst drie dagen non-stop radio maakt voor het goede doel. Vorig jaar(2020) is de Fleur Bloemen stichting uitgekozen als het goede doel waar geld voor wordt ingezameld. Helaas kon door corona de marathon niet door gaan. Dit jaar gaan we in de herkansing

december 2021,
Locatie: Hasselt
Armbandje: ik sta op tegen pesten

Zo mooi, het enthousiasme voor ons armbandje👏. Voor Maar €1,00 per stuk maak jij ook een statement en sta jij ook op tegen pesten! Woon je in de buurt van Meppel? Dan kun je het armbandje komen ophalen. Kom je van ver en wil je toch graag een armbandje? Wij kunnen het ook versturen met brievenbuspost. De postzegel komt wel voor eigen rekening . Interesse? Stuur een email naar:info@fleurbloemenstichting.nl. Ze zijn er in 4 maten. S,M,L en XL (16 tm 19 cm)

18-11-2021 t/m 31-12-2022,
Locatie: Meppel
Sponsor of koop een prachtig tekstbord !!

In samenwerking met MillArt Meppel is er een prachtig tekstbord ontworpen. De leidraad op dit bord is het gedicht wat Fleur Bloemen in 2010 heeft geschreven. Met dit gedicht heeft ze destijds een poëziewedstrijd gewonnen. Dit gedicht geeft weer wat pesten doet met iemand. Wij als Fleur Bloemen Stichting vinden dat dit tekstbord op elke school in Nederland zou moeten hangen. Wij hopen dat dit bord preventief werkt, dat het openingen en ondersteuning biedt tot gesprek. Het onderwerp is pesten, maar ook het omzien naar elkaar.
Het bord is 1m bij 1m of 50cm bij 50cm. De borden worden op keihard kunststof geprint en gelamineerd. Wij zoeken bedrijven die dit tekstbord willen sponsoren zoadat wij dit op scholen kunnen aanbieden.U kunt als school of vereniging natuurlijk ook zelf ons tekstbord aanschaffen. Op iedere school in Nederland zou dit bord op een prominente plek moeten hangen!
Voor meer info kunt u een mail sturen naar info@fleurbloemenstichting.nl

Prijs is €95,00(1M bij 1M) of €55,00 (50cm bij 50 cm) incl. btw en excl. Verzendkosten

2019/2022,
Locatie: Meppel

Mede mogelijk gemaakt door

Het werk van de Fleur Bloemen Stichting is mogelijk dankzij de financiële bijdrage van onze sponsoren.
Bedankt!

Imbri