Actuele acties

Wij zijn altijd in actie!

Sponsor een prachtig tekstbord !!

In samenwerking met MillArt Meppel is er een prachtig tekstbord ontworpen. De leidraad op dit bord is het gedicht wat Fleur Bloemen in 2010 heeft geschreven. Met dit gedicht heeft ze destijds een poëziewedstrijd gewonnen. Dit gedicht geeft weer wat pesten doet met iemand. Wij als Fleur Bloemen Stichting vinden dat dit tekstbord op elke school in Nederland zou moeten hangen. Elke jongere op school kan dan lezen en zien wie Fleur Bloemen was en wat er in haar om ging. Het bord is 1m bij 1m en kan in verschillende varianten geleverd worden. Zowel gelamineerd als niet gelamineerd. Wij zoeken bedrijven die dit tekstbord willen sponsoren zoadat wij dit op scholen kunnen aanbieden. Op iedere school in Nederland zou dit bord op een prominente plek moeten hangen!
Voor meer info kunt u een mail sturen naar info@fleurbloemenstichting.nl

2019/2020,
Locatie: Meppel
Kroeg tot kroeg loop

Op 21 Maart 2020 wordt de ‘Kroeg tot Kroeg loop’ weer georganiseerd! De loop begint om 16.00 uur en er wordt gelopen van café De Kastelein in Ruinerwold naar café ‘T Wapen van Ruinen , een parcours van één rechte lijn, met een afstand van 9,5 km. Het unieke karakter van deze loop is dat het een goed doel steunt, een groot deel van de startgelden is daarvoor bestemd. Het goede doel is dit jaar: Fleur Bloemen Stichting

21 Maart 2020,
Locatie: Cafe de kastelein in Ruinerwold
Lege flessen actie

Statiegeld bonnen in te leveren bij de Albert Heijn te Meppel, vanaf 1 Januari, Locatie Oosterboer en vanaf 1 Februari, locatie centrum !

Actie van 1 Januari tm t/m 29 februari 2020,
Locatie: Albert Heijn Meppel: Oosterboer en Centrum

Mede mogelijk gemaakt door

Het werk van de Fleur Bloemen Stichting is mogelijk dankzij de financiële bijdrage van onze sponsoren.
Bedankt!

Coding Agency