Actuele acties

Wij zijn altijd in actie!

Voetbal Marathon

FC Meppel laat zich wederom van zijn maatschappelijk betrokken kant zien en steunt de Fleur Bloemen Stichting

In het kader van het 90 jarig bestaan van FC Meppel gaat vrijdag 5 juni en zaterdag 6 juni een 24 uur durende voetbalmarathon bij FC Meppel van start.

Door verscheidene teams wordt een dag lang gevoetbald, terwijl intussen diverse (voetbal)activiteiten worden afgewerkt in het clubhuis. De marathon begint om 18.00 uur.
Een gedeelte van deze opbrengst wordt gedoneerd aan de Fleur Bloemen Stichting en een gedeelte komt ten goede aan het kader verduurzaamheid bij FC Meppel.

Met de steun voor de Fleur Bloemen Stichting geven wij invulling aan onze maatschappelijke betrokkenheid. We steunen hiermee niet alleen een regionaal doen, maar snijden ook een landelijk thema aan.

De Fleur Bloemen Stichting stelt zich ten doel om aandacht te vestigen voor en pesten onder kinderen en jongeren tegen te gaan.

Dit doen ze door het verspreiden van het tekstbord met het gedicht van Fleur en het geven van voorlichting op scholen en bij verenigingen.

Als aftrap heeft FC Meppel een tekstbord aangeschaft met het gedicht van Fleur. Deze krijgt een plek bij FC Meppel en is zichtbaar voor de sporters en bezoekers van de vereniging.

5 t/m 6 Juni 2020,
Locatie: Sportpark Ezinge te Meppel
Imbri uit Maastricht staat op tegen pesten!

Het bedrijf Imbri uit Maastricht gaat het komende jaar de Fleur Bloemen Stichting steunen!
Het is een detacheringsbureau in Limburg. Voor elke consultant die zij inzetten bij bedrijven, langer dan 3 maanden gaan zij een Forex bord sponsoren! De tekstborden zullen dan geplaatst worden op scholen in Limburg!
Een super mooi initiatief.

01-01-2020 t/m 31-12-2020,
Locatie: Limburg
Sponsor een prachtig tekstbord !!

In samenwerking met MillArt Meppel is er een prachtig tekstbord ontworpen. De leidraad op dit bord is het gedicht wat Fleur Bloemen in 2010 heeft geschreven. Met dit gedicht heeft ze destijds een poëziewedstrijd gewonnen. Dit gedicht geeft weer wat pesten doet met iemand. Wij als Fleur Bloemen Stichting vinden dat dit tekstbord op elke school in Nederland zou moeten hangen. Elke jongere op school kan dan lezen en zien wie Fleur Bloemen was en wat er in haar om ging. Het bord is 1m bij 1m en De borden worden op keihard kunststof geprint en gelamineerd. Wij zoeken bedrijven die dit tekstbord willen sponsoren zoadat wij dit op scholen kunnen aanbieden. Op iedere school in Nederland zou dit bord op een prominente plek moeten hangen!
Voor meer info kunt u een mail sturen naar info@fleurbloemenstichting.nl

Prijs is €95,00 incl. btw en excl. Verzendkosten

2019/2020,
Locatie: Meppel
Kroeg tot kroeg loop

Op 21 Maart 2020 wordt de ‘Kroeg tot Kroeg loop’ weer georganiseerd! De loop begint om 16.00 uur en er wordt gelopen van café De Kastelein in Ruinerwold naar café ‘T Wapen van Ruinen , een parcours van één rechte lijn, met een afstand van 9,5 km. Het unieke karakter van deze loop is dat het een goed doel steunt, een groot deel van de startgelden is daarvoor bestemd. Het goede doel is dit jaar: Fleur Bloemen Stichting

21 Maart 2020,
Locatie: Cafe de kastelein in Ruinerwold
Lege flessen actie

Statiegeld bonnen in te leveren bij de Albert Heijn te Meppel, vanaf 1 Januari, Locatie Oosterboer en vanaf 1 Februari, locatie centrum !

Actie van 1 Januari tm t/m 29 februari 2020,
Locatie: Albert Heijn Meppel: Oosterboer en Centrum

Mede mogelijk gemaakt door

Het werk van de Fleur Bloemen Stichting is mogelijk dankzij de financiële bijdrage van onze sponsoren.
Bedankt!

Lions Meppel Zuid-West Drenthe