Fantastische opbrengst voor de Fleur Bloemen Stichting

De 14e editie van de radiomarathon van Zwartewaterland Helpt heeft het prachtige bedrag van €20.968,22 opgehaald voor de Fleur Bloemen Stichting. Deze stichting heeft als doel om pesten onder kinderen en jongeren tegen te gaan. In de tijdelijke studio in Onder de Luifel werd even voor middernacht de tijdelijke cheque overhandigd aan Anneke Bloemen en Petra Lueb.

Na 65 uur non-stop radio maken konden de vrijwilligers van Zwartewaterland Helpt opgelucht ademen halen. De 14e editie zat er op. Wat was het een mooie editie en met een prachtig bedrag voor een bijzonder doel. “Na twee jaar wachten konden we eindelijk ons steentje bijdragen in de strijd tegen pesten. De afgelopen dagen hebben we ons best gedaan om de Fleur Bloemen Stichting en waar zij voor staan zoveel mogelijk bekendheid te geven. En natuurlijk om hun zoveel mogelijk financieel te steunen”, aldus de organisatie.